2011. szeptember 1., csütörtök

Szinte új elektromos futópad eladó! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szinte vadi új elektromos Altis Energetic futópad eladó!
Anyagi okok miatt sajnos kénytelen vagyok megválni alig használt futópadomtól. Kb. 1 hónapja vettem (bemutató darab volt), és azóta kb. 5-ször használtam, de sajnos a svájci frank árfolyama miatt kénytelen vagyok eladni. (az autóhitelem ugyani svájci frank alapú)
Tulajdonságai:
- Elektromosan állítható dőlésmagasság 15°-ig.
- A sebessége 0, 8 km/h-tól 12 km/h-ig állítható 0, 1 km/h-ás léptékenként.
- 6 program előre beállítható
- Főpanelról és kapaszkodóról is álltíható mind a sebesség, mind pedig a dőlésszög.
- Rezgéscsillapítóval ellátott, az ízületek megkímélésének érdekében.
- Összecsukható, így nagyon kis helyen elfér összecsukott állapotban.
- A futófelületet nemrég szilikonoztam, így legközelebb kb. 2 hónap múlva kell újra szilikonozni.
- Könnyen mozgatható, mert összecsukva csak meg kell dönteni egy picit, és a kerekein gurul.
- Elégetett kalória valamint pulzusmérés funkció.
A futópadra nincs garancia, de megtekintés után a vevő meggyőződhet róla, hogy a termék szinte új, így egyhamar biztosan nem fog elromlani. Gyönyörű darab.
Az aukció 1 Ft-ról indul, jó licitálást! Kizárólag személyes átvétel jöhet szóba a termék mérete illetve súlya miatt. A termék Gyömrőn található, a szállítást a vevőnek kell intéznie.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-02 16:13
. Szinte új elektromos futópad eladó! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése